محرومیت 2 جلسه ای کاپیتان دورتموند در فاصله سه بازی تا خاتمه فصل

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- فدراسیون فوتبال آلمان مارکو رویس کاپیتان تیم بورسیا دورتموند را 2 بازی از همراهی تیمش محروم کرد تا این تیم در کورس قهرمانی بوندسلیگا در فاصله سه بازی مانده تا خاتمه فصل، با ضربه ای سنگین روبرو گردد.

محرومیت 2 جلسه ای کاپیتان دورتموند در فاصله سه بازی تا خاتمه فصل

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه نوشت: بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان در مورد محرومیت رویس بدین معنا است که کاپیتان زنبورها می تواند تیمش را در آخرین بازی فصل مقابل بورسیا مونشن گلادباخ همراهی کند؛ که البته تا آن موقع تکلیف قهرمانی تا اندازه زیادی روشن شده است.

دورتموند در 2 هفته پیش رو و با هدف جبران 2 امتیاز فاصله خود با بایرن مونیخ صدرنشین، ابتدا به میهمانی وردربرمن می رود و سپس در خانه از فورتونا دوسلدورف پذیرایی خواهد نمود.

کاپیتان دورتموند به دلیل ارتکاب خطای بدون توپ روی بازیکن تیم شالکه در جریان بازی که در نهایت با شکست غافلگیر کننده 4 بر 2 زردها همراه بود، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

ماریوس وُلف هم تیمی رویس که او نیز در این بازی با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد، تا خاتمه فصل محروم خواهد بود.

فدراسیون فوتبال آلمان در بیاینه خود یادآور شد از آنجا که خطای ولف در مقایسه با خطای رویس شدت بیشتری داشته و در موقعیتی انجام شده که تقریبا هیچ شانسی برای تصاحب توپ وجود نداشته، محرومیت بیشتری برای وی در نظر گرفته شده است.

با وجود شکست دورتموند، بایرنی ها به دلیل متوقف شدن در بازی مقابل نورنبرگ شانس افزایش اختلاف امتیاز خود را در صدر جدول از دست دادند.

ورزشی**3991**9129

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21523

به "محرومیت 2 جلسه ای کاپیتان دورتموند در فاصله سه بازی تا خاتمه فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 2 جلسه ای کاپیتان دورتموند در فاصله سه بازی تا خاتمه فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید