فوتبال دنیا، چلسی با هت تریک ازار برد و به تعقیب لیورپول ادامه داد، آرسنال به بالانشینان جدول نزدیک شد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با پیروزی، مدافع عنوان قهرمانی، قرمزپوشان شمال و آبی های غرب لندن ادامه پیدا کرد.

فوتبال دنیا، چلسی با هت تریک ازار برد و به تعقیب لیورپول ادامه داد، آرسنال به بالانشینان جدول نزدیک شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر جزیره، امشب (شنبه)، 5 بازی انجام شد که در مهمترین آنها چلسی میهمان خود کاردیف را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

در این بازی نخست سلیمان بامبا در دقیقه 16 کاردیف را پیش انداخت اما چلسی با گل های دقایق 37 و 44 ادن ازار ورق را به سود خود برگرداند. ازار در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی هت تریکش را کامل کرد و پس از او نیز ویلیان در دقیقه 83 حسن ختام برد قاطع چلسی را رقم زد تا پنجمین برد متوالی این تیم در این فصل لیگ برتر ثبت گردد و مردان مائوریتزیو ساری به تعقیب شانه به شانه لیورپول صدرنشین ادامه دهند.

امشب همچنین آرسنال، دیگر تیم شهر لندن هم در خانه نیوکاسل با نتیجه 2 بر یک برد. گل های دقیقه 49 گرانیت ژاکا و دقیقه 58 مسعوت اوزیل به توپچی های تحت راهنمایی اونای امری برای غلبه بر تیم رافائل بنیتس یاری کردند تا این تیم 9 امتیازی گردد و در رده هفتم جدول قرار بگیرد. تنها گل نیوکاسل را کلارک در دقیقه 90 به ثمر رساند.

منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها هم امشب میهمانش فولام را در استادیوم اتحاد با نتیجه قاطع 3 بر صفر از پیش رو برداشت. لروی سانه در دقیقه 2، داوید سیلوا در قیقه 21 و رحیم استرلینگ در دقیقه 47 این بازی گلزنی کردند. سیتی با این پیروزی 13 امتیازی شد و بعد از لیورپول و چلسی در رده سوم نهاده شد.

نتایج سایر بازی های امشب لیگ برتر انگلیس به توضیح زیر است:

بورنموث 4 - لسترسیتی 2 هادرزفیلد صفر - کریستال پالاس یک

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21، واتفورد میزبان منچستریونایتد است. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3280

به "فوتبال دنیا، چلسی با هت تریک ازار برد و به تعقیب لیورپول ادامه داد، آرسنال به بالانشینان جدول نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، چلسی با هت تریک ازار برد و به تعقیب لیورپول ادامه داد، آرسنال به بالانشینان جدول نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید