فرصت عرضه دستاورد شرکت های خلاق در الکامپ 2019فراهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- شرکت های خلاق و نوآور می توانند با ثبت نام درسایت الکامپ 25 و حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند.

فرصت عرضه دستاورد شرکت های خلاق در الکامپ 2019فراهم شد

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی خبرنگاران از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شرکت های خلاق مطابق سال گذشته می توانند از50 درصد تخفیف تا سقف 20 میلیون ریال جهت اخذ غرفه و یا کانتر جهت حضور در این نمایشگاه برخودار شوند. شرکت های خلاق پس از ثبت نام و حضور در این رویداد، با ارائه مستندات حضور می توانند وجه حمایتی خود را دریافت نمایند.

پیش ثبت نام بزرگترین رویداد فناوری-تجاری کشور از دوم اردیبهشت ماه در سامانه iran-elecomp.com شروع شده است، همچون دوره های گذشته اولویت در پیش ثبت نام در جانمایی و اختصاص غرفه موثر خواهد بود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قبیل روند ثبت نام و تعرفه ها، به نشانی https://iran-elecomp.com/ مراجعه نمایند.

نمایشگاه الکامپ درعرصه طراحی، ساخت و فراوری و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران، بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با آنالیز فرصت های بازار به صندلی سازی محصولات و خدمات خود پرداخته وعملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده نمایندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور کمک رسانند.

سازمان نظام صنفی یارانه ای با انتخاب شعار راهبردی آینده بهتر امیدوار است با برگزاری هرچه باشکوه تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه، موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

علمی ** 9340**1485

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21633

به "فرصت عرضه دستاورد شرکت های خلاق در الکامپ 2019فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت عرضه دستاورد شرکت های خلاق در الکامپ 2019فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید