صندوق رفاه دانشجویان به قانون مداری و شفافیت می پردازد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه در راستای حمایت از دانشگاه ها و دانشجویان در سال 98 در قانون مداری، انضباط و شفافیت حرکت خواهد نمود.

صندوق رفاه دانشجویان به قانون مداری و شفافیت می پردازد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ناصر مطیعی سرپرست جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مراسم آئین تکریم و معارفه رئیس این صندوق گفت: صندوق رفاه دانشجویان محتاج همفکری و همکاری همه دانشگاه ها است. سال 98 برای صندوق رفاه سال خوبی از نظر فعالیت های داخلی است. ما در این سال بر مدار عدالت محوری و توسعه دانشگاه ها به حمایت از دانشجویان می پردازیم.

مطیعی اضافه نمود: خواسته ها و انتظارات دانشجویان از صندوق رفاه بسیار زیاد و گسترده است که ما در سال 98 با جهت گیری کلان در صنایع بالادستی سعی خواهیم کرد مسائل و موانع بر سر راه دانشجویان و دانشگاه های کشور را رفع کنیم. صندوق رفاه خودش را در کنار همکاران دانشگاهی می داند، در واقع زمانی ما می توانیم بگوییم پیروز هستیم که باری از دوش دانشگاه ها برداریم.

وی توضیح داد: صندوق رفاه دانشجویی یک نهاد پولی و اقتصادی است. اما یک ویژگی دارد و آن این است که این صندوق یک رقیب بیشتر ندارد و آن مسائل دانشجویی است که بدون شک این مسائل را با ارائه تسهیلات مختلف رفع خواهیم کرد.

یزدان مهر سرپرست سابق صندوق رفاه دانشجویان گفت: صندوق رفاه دانشجویان در 4 سال گذشته رویکرد مشارکت مبتنی بر دانایی را در دستور کار خود قرار داشت که توانست صندلی اطمینان بخشی را پیدا کند. از طرفی باید بگویم با توجه به درآمد و تعامل مؤثری که این صندوق با دانشگاه ها برقرار نموده است توانسته فعالیت های خود را به خوبی دنبال کند.

وی اضافه نمود: صندوق رفاه در طی 4 سال اخیر توانست با یاری و همفکری دانشگاه های مختلف مانع از التهابات سیاسی گردد که این خود نشان از فعالیت خوب و مؤثر این صندوق دارد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19578

به "صندوق رفاه دانشجویان به قانون مداری و شفافیت می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق رفاه دانشجویان به قانون مداری و شفافیت می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید