رونالدو: طرفداران رئال مادرید هنوز هم می گویند برگرد کریس، مردم فکر می نمایند چون میلیونر هستم، نباید ناراحت شوم

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می گوید با وجود جدایی ناگهانی اش از رئال مادرید در تابستان سال گذشته، هنوز هم نزد طرفداران این تیم شخصیتی محبوب است.

رونالدو: طرفداران رئال مادرید هنوز هم می گویند برگرد کریس، مردم فکر می نمایند چون میلیونر هستم، نباید ناراحت شوم

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته زمانی که کریستیانو رونالدو با جدایی اش از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس، خیلی ها را شوکه کرد، گفته شد یکی از دلایل جدایی ناگهانی او از کهکشانی ها تیره و تار شدن رابطه او با مسئولان این باشگاه به خاطر عدم حمایت از وی در ماجرای متهم شدنش به کلاهبرداری مالیاتی بود. او اما می گوید که اوضاع اینگونه نبوده است.

رونالدو در گفت و گو با نشریه پائیس اسپانیا گفت: در اسپانیا همه با من رفتار خوبی داشتند. به جز مسائل مالیاتی ام که نمی توانم پنهان یا فراموش شان کنم، من همواره سرم را بالا گرفته ام و زندگی ام کاملاً روشن بوده است. در مادرید طرفداران عاشق من هستند. آنها می دانند که من چه چیزی هایی به رئال مادرید دادم و زمانی که مرا در خیابان ها می بینند، می گویند: کریس برگرد، اینجا همواره خانه تو خواهد بود. وقتی چنین جملاتی را می شنوم، احساس خوبی به من دست می دهد.

رونالدو اضافه کرد: منتقدان مرا آدمی می بینند که هرگز نباید مشکل و دغدغه ای داشته و ناراحت باشد. مردم فکر می نمایند یک میلیونر دیگر نباید هیچ مسئله ای داشته باشد. از خودشان می پرسید کریستیانو با این همه پول چطور می تواند ناراحت باشد؟ من می دانم که آنها مسلسل های شان به سمت من نشانه گرفته اند تا به محض اینکه یک پنالتی را هدر دهم یا در یک بازی حیاتی، موقعیتی را از دست دادن، مرا به رگبار (انتقاد) ببندند اما این هم بخشی از فوتبال است و من باید همواره آمادگی ام را حفظ کنم، همانطور که در تمام این سال ها این کار را انجام داده ام.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22090

به "رونالدو: طرفداران رئال مادرید هنوز هم می گویند برگرد کریس، مردم فکر می نمایند چون میلیونر هستم، نباید ناراحت شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: طرفداران رئال مادرید هنوز هم می گویند برگرد کریس، مردم فکر می نمایند چون میلیونر هستم، نباید ناراحت شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید