توقیف 400 کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران از توقیف 400 کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس و پلمب یک کارگاه تولیذ غیرمجاز اطلاع داد.

توقیف 400 کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس

به گزارش خبرنگاران ، مهر نوشت: بهمن حسن بیگی از فعالیت مخفیانه و زیرزمینی یک کارگاه پلمب شده غیرقانونی در بومهن اطلاع داد و اضافه نمود: این کارگاه یک خط فراوری غیرقانونی و بدون مجوز راه اندازی و اقدام به فراوری و فروش رنگ های غذایی غیرمجاز نموده بود.

وی اضافه نمود: این رنگ غذاها با پودرهای قاچاق غیرمجاز و آب تهیه می شد و از این طریق سلامت شهروندان را تهدید می کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیروز به کشف این کارگاه غیرمجاز که به صورت غیرقانونی و غیررسمی در حال فراوری مواد غیر بهداشتی بود، شد

حسن بیگی گفت: این رنگ های غذایی در بسته بندی ها در ابعاد و حجم مختلف فراوری و روانه بازار می شد، که 400 کیلوگرم پودر قاچاق فراوری این رنگ ها که توانایی فراوری حجم انبوهی از این رنگ ها را دارد، کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام مراجع بهداشتی این نوع رنگ مواد غذایی سبب ایجاد سرطان کبد می گردد، اضافه نمود: مصرف رنگ های مواد غذایی غیرمجاز قدغن است، بر همین اساس برای متهم این پرونده قرار صادر شد.

حسن بیگی از مردم خواست، به دلیل قیمت پایین مواد غذایی غیرمجاز اقدام به خرید آن نکنند، گفت: در ایام محرم و سفر که نذورات زیاد است، میزان مصرف این نوع رنگ ها افزایش می یابد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117971

به "توقیف 400 کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 400 کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید