برگزیدگان پویش نامه به نویسنده اعلام شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ستاد ترویج رویدادهای کتابخوانی، در داوری مرحله نیمه نهایی این پویش 447 نامه با یکدیگر به رقابت پرداختند که دارای این ویژگی ها بودند: خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه بچگانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و آغاز و سرانجام مناسب. همچنین این نامه ها در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب و برای داوری نهایی معرفی شدند.

برگزیدگان پویش نامه به نویسنده اعلام شدند

هیئت داوران مرحله نهایی پویش کتاب خوانی نامه به نویسنده پس از آنالیز آثار راه یافته به مرحله نهایی، 75 نفر را به عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطح تحصیلی دبستان با 45 اثر، متوسطه اول 18 اثر و متوسطه دوم 12 اثر معرفی کردند.

همچنین به جهت تقدیر و حمایت از تسهیلگران این پویش 5 نفر از تسهیلگرانی که اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان آنان بیشترین نامه را به دبیرخانه پویش کتابخوانی نامه به نویسنده ارسال نموده بودند به عنوان تسهیلگران برتر این پویش انتخاب شدند.

این پویش بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار گردید و اسلام شهر از استان تهران با 335 نامه، رامهرمز از استان خوزستان با 117 نامه، شهریار از استان تهران با 105 نامه، ساری از استان مازندران با 77 نامه، یزد از استان یزد با 75 نامه، ابرکوه از استان یزد با 71 نامه، سنندج از استان کردستان با 62 نامه، روستای ابویسان از خراسان رضوی با 55 نامه و نکا از استان مازندران با 55 نامه بیشترین شرکت کنندگان در پویش کتاب خوانی نامه به نویسنده را دارا بودند.

داوران پویش کتاب خوانی نامه به نویسنده فرمهر منجزی، جعفر توزنده جانی، طیبه شامانی، ریحانه جعفری و کیمیا امینی هستند.

همچنین اسامی برگزیدگان این پویش را می توانید در این لینک ببینید.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125406

به "برگزیدگان پویش نامه به نویسنده اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان پویش نامه به نویسنده اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید