بدنبال کسب دومین طلای المپیک هستم ، به حضور در MMA فکر نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالرشید سعداله یف آزادکار وزن 97 کیلوگرم روسیه با بیان این مطلب گفت: در رقابت های قهرمانی اروپا در رومانی از آمادگی کامل برخوردار نبودم و پس از مسابقات جهانی مجارستان این اولین رقابتی بود که در آن به میدان رفتم.

بدنبال کسب دومین طلای المپیک هستم ، به حضور در MMA فکر نمی کنم

وی ادامه داد: مدت ها از آسیب دیدگی زانو و چند مصدومیت دیگر رنج می بردم و به دلیل همین مصدومیت و روند درمانی در رومانی با آمادگی کامل به میدان نرفتم.

این کشتی گیر 23 ساله که یک مدال طلای المپیک و سه مدال طلا دنیا را در کارنامه خود دارد در خصوص برنامه هایش گفت: قصد دارم در صورت صلاحدید جامبولات تدیف سرمربی تیم در بازی های اروپایی در مینسک بلاروس و همچنین مسابقات قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک در نورسلطان قزاقستان به میدان بروم.

سعداله یف در انتها در خصوص اینکه آیا میخواهد مانند بعضی کشتی گیران به سمت ورزش MMA برود؟ گفت: در سال 2020 میلادی باید مدال طلای دوم المپیک را در توکیو به دست بیاورم و تمام برنامه های زندگی ام را برای آن گذاشته ام. خوشحالم که می بینم دوستانم در ورزش های رزمی در حال مبارزه هستند اما هیچگاه نمی توانم ورزش زیبای کشتی را ترک کنم و به سمت این ورزش ها بروم. در زندگی همه چیز پول نیست و خانواده در اولویت است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23242

به "بدنبال کسب دومین طلای المپیک هستم ، به حضور در MMA فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنبال کسب دومین طلای المپیک هستم ، به حضور در MMA فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید