اصفهان، فتاحی: یک گوجه فرنگی 5 دقیقه از زمان بازی را گرفت، قلعه نویی به ما اعتراض کرد که چرا بازی قطع شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار سپاهان و استقلال، انتقاداتی را نسبت به طرفداران سپاهانی کرد.

اصفهان، فتاحی: یک گوجه فرنگی 5 دقیقه از زمان بازی را گرفت، قلعه نویی به ما اعتراض کرد که چرا بازی قطع شد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حواشی دیدار سپاهان - استقلال گفت: متأسفانه این حواشی در اصفهان مسبوق به سابقه بوده است و در بازی پرسپولیس هم این اتفاقات رخ داد. خود طرفداران باید رعایت نمایند و خوب نیست که ترقه پرتاب نمایند. چقدر ما تذکر بدهیم و تیم ها را جریمه کنیم؟ در آخر چه کسی از این کار ضرر می نماید؟ خود سپاهان ضرر کرد.

وی در مورد اینکه سپاهان پیش از این جریمه شده است و آیا این بار کمیته انضباطی این باشگاه را جریمه نخواهد کرد و برخورد طور دیگری خواهد بود، گفت: اصلاً این طور نیست که جریمه نشوند. سری قبلی جریمه شدند و این بار هم گزارش بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت تا خود آنها تصمیم گیری نمایند. در یک صحنه دیدید که هر چیزی بود به زمین پرتاب کردند و برای پرتاب یک گوجه فرنگی پنج دقیقه از زمان بازی گرفته شد، چون ما نمی دانستیم که گوجه فرنگی است. حتی داوران هم نمی توانستند نزدیک شوند، چون گوجه در چمن افتاده بود و تعیین نبود که آیا گوجه است یا ترقه که به همین دلیل منتظر بودیم تا آتشنشانی وارد عمل گردد. با این حال یکی از نیروهای انتظامی استادیوم وارد عمل شد و دیدیم که گوجه است. هرچند وظیفه داور، ناظر داوری و ناظر بازی قطع کردن بازی بود تا آن شی از زمین بیرون برود. در خاتمه بازی هم آقای قلعه نویی به ما اعتراض کرد که چرا بازی قطع شد، اما چه کسی مقصر بود؟!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه این اتفاقات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: من فکر می کنم اینها طرفداران سپاهان نیستند که چنین رفتارهایی دارند. ما دربی را برگزار کردیم و از طرفداران دو تیم خواهش کردیم که کاری ننمایند و بازی را با آرامش برگزار کردیم. آن بازی هم که مساوی نشد تا بگوییم چون مساوی شد، حاشیه ای نداشت. یا چرا در بازی های لیگ قهرمانان آسیا این اتفاقات رخ نمی دهد؟ ما در لیگ تیم ها را جریمه می کنیم، اما بازهم بازدارنده نیست. بالاخره خود طرفداران باید بخواهند و فرهنگ شان را درست نمایند.

فتاحی در مورد برخورد با طرفداران نیز اعلام نمود: در خاتمه بازی دیدم که نیروی انتظامی یک نفر را دستگیر نموده بود. ما اکنون در استادیوم ها دوربین داریم و طرفداران خاطی شناسایی می شوند، اما تا وقتی طرفداران خودشان نخواهند، چیزی درست نمی گردد.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19063

به "اصفهان، فتاحی: یک گوجه فرنگی 5 دقیقه از زمان بازی را گرفت، قلعه نویی به ما اعتراض کرد که چرا بازی قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، فتاحی: یک گوجه فرنگی 5 دقیقه از زمان بازی را گرفت، قلعه نویی به ما اعتراض کرد که چرا بازی قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید