آلگری: رونالدو احتیاج به استراحت دارد، مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی یووه از غیبت ستاره پرتغالی تیمش در آخرین بازی فصل اطلاع داد.

آلگری: رونالدو احتیاج به استراحت دارد، مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند

آلگری: رونالدو احتیاج به استراحت دارد، مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس امروز در آخرین نشست خبری اش پیش از بازی مقابل سامپدوریا در هفته آخر سری A به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری که در خاتمه فصل به 5 سال حضورش در یوونتوس خاتمه می دهد، گفت که وویچخ شزنی سنگربان شماره یک تیم مصدوم است. او گفت: شزنی از ناحیه زانو مشکل دارد و در هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت اما او فردا بازی خواهد نمود. کریستیانو رونالدو اما با ما سفر نمی نماید چون او احتیاج دارد استراحت کند و به زودی باید به اردوی تیم ملی پرتغال برود. الان زمان مناسبی برای سایر بازیکنان است که فرصت بازی داشته باشند. میرالم پیانیچ با ما سفر می نماید، بلیز متویدی و فدریکو برناردسکی محروم هستند، ماریو مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند و یک بینی جدید داشته باشد (اشاره به عمل جراحی مهاجم کروات یوونتوس پس از شکستگی بینی اش)، الکس ساندرو هم مصدومیتی عضلانی داشت. داگلاس کاستا را هم سال آینده خواهید دید.

آلگری اضافه کرد: اگر لئوناردو اسپیناتزولا ریکاوری کند، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت وگرنه پریرا به میدان می رود. ما باید مقابل یک تیم فوق العاده، فصل را در اوج به خاتمه برسانیم. سامپدوریا در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و لیاقت تحسین است.

سرمربی یوونتوس که با چهره ای جدید و موهای کاملاً کوتاه در آخرین کنفرانس خبری اش شرکت کرد، درباره برنامه اش پس از جدایی از بانوی پیر عنوان نمود: بعد از این بازی همه ما می توانیم به ساحل برویم. به من گفته اند که به پوست سرم هم کرم ضدآفتاب بزنم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25223

به "آلگری: رونالدو احتیاج به استراحت دارد، مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رونالدو احتیاج به استراحت دارد، مانژوکیچ می خواست خودش را زیباتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید