چاپگر سه بعدی خانگی

به گزارش مجله سرگرمی، FormBox یک دستگاه چاپگر سه بعدی است که می توان در خانه با آن قالب های کاربردی ساخت. طراح این دستگاه Mayku است.

چاپگر سه بعدی خانگی

به گزارش خبرنگار ؛ چاپگر سه بعدی مدت زیادی نیست که وارد دنیای چاپ شده است. این دستگاه برای اولین بار در سال 1987 توسعه داده شد. بنیان گذار این دستگاه چاک هال بود. امروز در بیشتر موارد به طور مستقیم از آن برای تواید قطعات محصولات استفاده می گردد. البته باید گفت که برای استفاده شخصی نیز از این چاپگر استفاده می گردد. فرایند چاپ این دستگاه به گونه ای است که در آن مواد به صورت لایه لایه از طرح به نمونه مورد نظر تبدیل می گردد. در حال حاضر بیشترین کاربرد این دستگاه در بخش بهداشت و درمان است. قطعاتی مانند سمعک، براکت ارتودنسی، تاج دندان، جایگزاری مفاصل ران را با این چاپگر فراوری می نمایند.

یک دستگاه جدید توسط Mayku ساخته شده است. این دستگاه یک چاپگر سه بعدی ساده است که وسایل خانه استفاده می نماید. استفاده از این دستگاه یک راه جدید برای کاربران می سازد. این یک راه جدید برای چاپ سه بعدی در خانه است. شما با استفاده از جاروبرقی خانگی خود و این دستگاه می توانید قالب های جالبی فراوری کنید. نام این دستگاه FormBox است.

تنها کافیست وسیله ای در FormBox قرار دهید، از مواد موجود برای چاپ انتخاب کنید و جاروبرقی خود را روشن کنید. این دستگاه به شما یاری می نماید که با این روش قالب بسازید. قالب های فراوری شده را می توان به عنوان وسایل یاریی یا مکانی برای قرار دادن وسایل دیگر استفاده کرد. برای مثال به عنوان لوستر، جای قلم، گلدون های خاص و موارد دیگر. اگر الان شما یک چاپگر سه بعدی دارید، ازین دستگاه برای کپی کردن آثار چاپ شده بهره ببرید. با این وسیله به خلاقیت و تصورات خود تجسم ببخشید و به آن رنگ واقعیت بزنید.

در ادامه فیلمی از عملکرد این دستگاه را مشاهده می کنید:

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6291

به "چاپگر سه بعدی خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپگر سه بعدی خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید