فوتبال دنیا، پرس پای 500 کیلویی، راز دوام زانتی در فوتبال!

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - کاپیتان سابق تیم فوتبال اینتر یکی از دلایل طولانی بودن دوران بازیگری خارق العاده اش را فاش کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، پرس پای 500 کیلویی، راز دوام زانتی در فوتبال!

به گزارش خبرنگاران، خاویر زانتی، مدافع سابق تیم فوتبال اینتر تمرینات سخت را دلیل ماندگاری خارق العاده اش در زمین بازی می داند. او که نزدیک به 20 سال برای اینتر بازی کرد و تا یک ماه مانده به چهل و یکمین سالروز تولدش هم بازی می کرد، پس از آویزان کردن کفش هایش به عنوان نایب رئیس باشگاه به حضور خود در نراتزوری ادامه داد.

خاویر زانتی در گفت و گو با شبکه فاکس اسپورت ایتالیا گفت: قدرت بدنی همیشه بخش کلیدی از دوران بازیگری من بوده است. سال 1995 زمانی که من وارد فوتبال ایتالیا شدم، آغاز به انجام یکسری تمرینات قدرتی کردم. این تمرینات را هم به همراه تیم انجام می دادم، هم به تنهایی. یک بازیکن با عضلات قوی، کمتر در معرض مصدومیت است و عملکرد بهتری دارد. من همیشه هفته ای دو بار بازی می کردم و حتی در هفته هایی که یک بار شنبه و یک بار سه شنبه بازی داشتیم، من تمرینات قدرتی روز دوشنبه ام را از دست نمی دادم. اگرچه معمولاً بعد از بازی ها شما تا 48 ساعت احساس خستگی می کنید، انجام آن تمرینات باعث می شد که من برای بازی بعدی ام احساس بهتری داشته باشم. فوتبال دنیا| مدیر ورزشی سابق یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به چین سفر کرد، نراتزوری در پی جذب بازیکن با استعداد برِشا

زانتی ادامه داد: در تمریناتم پرس سینه می زدم و یکسری حرکات خاص شامل وزنه برداری در مقاطع مختلف فصل انجام می دادم. مثلاً من پرس پای 500 کیلویی می زدم و با یک پایم می توانستم پرس 310 کیلویی بزنم. گاهی اوقات تمرینات سرعتی را جایگزین این تمرینات می کردم. به عنوان مثال ژوزه مورینیو (سرمربی سابق اینتر) خیلی تمرینات همراه با توپ را دوست داشت، همین طور تمرینات فشرده ای که بر پایه ترمز زدن و تغییر مسیر می شدند.

کاپیتان سابق اینتر تأکید کرد: من معتقدم که در دنیای مدرن فوتبال امروز شما فقط نباید به مربی بدنساز خود اکتفا کنید، چون باید افراد معین دیگری هم باشند که روی حوزه های مختلف کار نمایند، به عنوان مثال در حوزه قدرت بدنی. به نظر من باید یک همکاری و یک دید وسیع تر از شرایط وجود داشته باشد. من البته زمان های استراحتم را هم داشتم. بعد از بازی ها، من زمانی را در استخر سپری می کردم و یک روز بعد دوباره روی بالا بردن قدرت بدنی ام کار می کردم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6992

به "فوتبال دنیا، پرس پای 500 کیلویی، راز دوام زانتی در فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پرس پای 500 کیلویی، راز دوام زانتی در فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید