فوتبال دنیا، پاداش اخلاقی 375 هزار یورویی پاری سن ژرمن به نیمار بابت چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا – قهرمان فرانسه به ستاره برزیلی خود پاداشی داده که کنجکاوی بسیاری را درباره آن برانگیخته است.

فوتبال دنیا، پاداش اخلاقی 375 هزار یورویی پاری سن ژرمن به نیمار بابت چیست؟

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی فرانسه 2 در مستندی درباره باشگاه پاری سن ژرمن، فاش کرد که این باشگاه به بازیکنانش مبلغی تحت عنوان پاداش اخلاقی می پردازد و در همین راستا رقمی معادل 375 هزار یورو به نیمار پرداخت نموده است.

طبق گزارش شبکه RMC، این پاداش در راستای عمل به مقرراتی است که هر بازیکن تیم می بایست از آنها تبعیت کند که در این صورت رقم قابل توجهی به او پرداخت می گردد.

یکی از مواردی که باعث تعلق دریافت چنین جوایزی به برخی از ستارگان PSG می گردد، رفتن آنها سمت سکوها و تشویق طرفداران تیم در خاتمه بازی هاست. تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم بابت عمل به این قانون می تواند تا 33 هزار یورو در ماه پاداش بگیرد و این در حالی است که هم تیمی برزیلی او رقمی به مراتب بالاتر (10 برابر بیشتر) تا 375 هزار یورو دریافت می نماید.

مطابق انتظار، قهرمان فرانسه تأیید نموده است که این پاداش ها تنها در صورتی پرداخت می گردد که معیارهای معین شده از سوی باشگاه همچون کسب امتیاز، تشویق طرفداران، وقت شناسی در عمل به وظایف محوله، احترام به رسانه ها و داوران و خودداری از شرط بندی در بازی های PSG محقق گردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6082

به "فوتبال دنیا، پاداش اخلاقی 375 هزار یورویی پاری سن ژرمن به نیمار بابت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پاداش اخلاقی 375 هزار یورویی پاری سن ژرمن به نیمار بابت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید