شجاع خلیل زاده: داور دید خوبی نداشت و به اشتباه برای نساجی پنالتی گرفت، معین است که باید سوپرجام را به ما بدهند

به گزارش مجله سرگرمی، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد پنالتی گرفته گردیده در لحظات آخر بازی به سود نساجی اشتباه بود.

شجاع خلیل زاده: داور دید خوبی نداشت و به اشتباه برای نساجی پنالتی گرفت، معین است که باید سوپرجام را به ما بدهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی درباره پنالتی گرفته گردیده در لحظات آخر بازی برای حریف گفت: آن صحنه اصلا پنالتی نبود، داور دید خوبی نداشت و به اشتباه این پنالتی را گرفت. باز هم خدا را شکر می کنم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم. طرفداران هم برای این پیروزی ما را حمایت کردند.

وی درباره اینکه طرفداران در استادیوم برای سوپرجام شعار قهرمانی سر می دادند گفت: سوپرجام حق ما بود و برای آن برنامه ریزی نموده بودیم. به تهران آمده بودیم در صورتی که استقلالی ها در ترکیه بودند. تعیین است که باید جام را به ما بدهند.

خلیل زاده اضافه نمود: تیم ما فعلا بازیکن جدید ندارد و از نقل و انتقالات محروم بوده، با این وضعیت باید بگویم که توانسته ایم تاکنون امتیازات خوبی جمع کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره نساجی گفت: نساجی تیم شهر ماست و امیدوارم بتواند در ادامه نتایج بهتری کسب کند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3068

به "شجاع خلیل زاده: داور دید خوبی نداشت و به اشتباه برای نساجی پنالتی گرفت، معین است که باید سوپرجام را به ما بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده: داور دید خوبی نداشت و به اشتباه برای نساجی پنالتی گرفت، معین است که باید سوپرجام را به ما بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید