رئیس کمیته مسابقات AFC و ناظر دیدار فینال تا ساعاتی دیگر در تهران، شروع فعالیت دبیرخانه AFC از روز سه شنبه

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهند شد و فعالیت خود را شروع می نمایند.

رئیس کمیته مسابقات AFC و ناظر دیدار فینال تا ساعاتی دیگر در تهران، شروع فعالیت دبیرخانه AFC از روز سه شنبه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین علیپور مشاور باشگاه، پاول لوزانوف و شین مانگیل دو نفر از مسئولان برجسته کنفدراسیون و برگزاری مسابقه، امروز (دوشنبه) همراه با 9 نفر دیگر از عوامل برگزاری مسابقه، وارد تهران خواهند شد و بعد از استقرار در هتل اسپیناس پلاس، فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون طبق برنامه قرار است ساعت 16:05 دقیقه وارد تهران گردد که طبق اعلام صورت گرفته، این پرواز احتمالاً با تأخیر در فرودگاه امام (ره) به زمین می نشیند.

مسئول کمیته خدمات و پشتیبانی ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، روز گذشته در جلسه این ستاد، گزارشی را درباره زمان بندی ورود میهمانان و عوامل برگزاری مسابقات و اقدامات صورت گرفته برای استقبال، انتقال، اسکان و تشریفات ارائه کرد.

همچنین دبیرخانه AFC برای برگزاری مسابقه پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا از فردا (سه شنبه) فعالیت خود را در تهران شروع می نماید. برای این دبیرخانه، دو دفتر کار در هتل محل نمایندگان و ناظران و مسئولان کنفدراسیون و استادیوم آزادی تدارک دیده شده است.

ضمن اینکه با توجه به خواست AFC از سوی باشگاه، یک سالن کنفرانس در هتل تدارک دیده شده است که به عنوان اتاق جلسات و هماهنگی استفاده می گردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5884

به "رئیس کمیته مسابقات AFC و ناظر دیدار فینال تا ساعاتی دیگر در تهران، شروع فعالیت دبیرخانه AFC از روز سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته مسابقات AFC و ناظر دیدار فینال تا ساعاتی دیگر در تهران، شروع فعالیت دبیرخانه AFC از روز سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید