خودرویی ها بار دیگر صف خرید را تجربه کردند

به گزارش مجله سرگرمی، در معاملات بورس تهران امروز گروه خودرو و ساخت قطعات با افزایش قیمت و صف قیمت همراه بود، اما فلزات اساسی و محصولات شیمیایی نسبت به روزهای گذشته با افت قیمت روبرو شدند.

خودرویی ها بار دیگر صف خرید را تجربه کردند

به گزارش خبرنگاران، با این که قیمت سهم ها در بورس تهران طی دو روز گذشته با افزایش فزاینده ای همراه بوده و شاخص کل بارها کانال شکنی نموده، امروز در گروه های زیادی شاهد کاهش قیمت بودیم، هرچند که تعدادی از سهم های شاخص ساز با افزایش قیمت روبه رو شدند و توانستند شاخص کل هم وزن را در سطح بالاتری نگه دارند.

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 162 واحد افت کرد و تا رقم 136 هزار و 910 واحدی بالا رفت. همچنین شاخص کل هم وزن با 144 واحد رشد تا رقم 20 هزار و 50 واحدی افزایش یافت.

شاخص آزاد شناور نیز امروز با رشد 295 واحد روبه رو شد و به رقم 144 هزار و 699 رسید. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز هر کدام به ترتیب 109 و 371 واحد افت کردند. فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس هر یک به ترتیب 196، 116 و 115 واحد تاثیری کاهنده برروی شاخص های بازار داشتند. از طرف دیگر ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران هر یک به ترتیب 161، 114 و 113 واحد تاثیر افزاینده روی شاخص کل داشتند.

با این که در روزهای گذشته گروه فلزات اساسی با رشد فزاینده در قیمت ها روبرو شدند، امروز بیش از نیمی از این سهم ها کاهش قیمت را تجربه کردند. همچنین در گروه محصولات شیمیایی نیز که روند قیمت ها در روزهای گذشته رو به رشد بود، امروز شرایط کاهشی شد.

در عین حال در گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای روند قیمت ها صعودی بود و تعدادی توانستند بیش از چهار درصد رشد قیمت را تجربه نمایند. در گروه خودرو و ساخت قطعات امروز شاهد رشد یکدست قیمت ها بودیم به طوری که در برخی نمادهای شاخص ساز در این گروه صف خرید مشاهده می گردد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم 485 میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن 1.5 میلیارد سهم و اوراق مالی طی 118 هزار و 236 نوبت داد و ستد بود. آیفکس نیز امروز با افت 2.4 واحدی همراه شد و به رقم 1553 رسید. ارزش معاملات فرابورس تهران به عدد 360 میلیارد تومان رسید و حجم معاملات رقم 652 میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1261

به "خودرویی ها بار دیگر صف خرید را تجربه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرویی ها بار دیگر صف خرید را تجربه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید