اختلاف نظر 120 هزار تومانی بر سر قیمت بلیت فینال

به گزارش مجله سرگرمی، قرار است تصمیم گیری نهایی درباره قیمت بلیت های فینال پس از بازگشت مدیرعامل پرسپولیس که همراه این تیم به ژاپن رفته، انجام گردد.

اختلاف نظر 120 هزار تومانی بر سر قیمت بلیت فینال

به گزارش خبرنگاران ، همان طور که کمبودها و نواقص استادیوم آزادی دغدغه شده بود، حالا باید نگران قیمت بلیت های بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم باشیم. دلیل این نگرانی هم خبری است که تسنیم با این مضمون منتشر نموده: مسئولان ورزش با شرکتی که مسئول بلیت فروشی است، برای مشخص قیمت بلیت های دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان اختلاف نظر دارند.

پرسپولیس و کاشیما روز شنبه 19 آبان بازی برگشت مرحله فینال را در تهران برگزار می نمایند و یکی از مسائلی که درباره این دیدار مبهم مانده، قیمت بلیت ها است که تسنیم در گزارش کوتاه خود درباره اش نوشته: مسئولان رده بالای ورزش کشور معتقدند قیمت بلیت فینال باید بین 20 تا 30 هزار تومان مشخص گردد و این در حالی است که شرکتی که مسئولیت بلیت فروشی را بر عهده دارد، معتقد است بلیت ها باید به چند برابر این قیمت یعنی 150 هزار تومان (طبقه اول) و 100 هزار تومان (طبقه دوم) فروخته گردد.

همین موضوع باعث ایجاد اختلاف شده و قرار است تصمیم گیری نهایی درباره قیمت بلیت های فینال پس از بازگشت مدیرعامل پرسپولیس که همراه این تیم به ژاپن رفته، انجام گردد.

2 - 180

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5561

به "اختلاف نظر 120 هزار تومانی بر سر قیمت بلیت فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر 120 هزار تومانی بر سر قیمت بلیت فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید