گوشی هواوی P30 Lite در سکوت خبری معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت هواوی، دو روز پیش دو گوشی پرچمدار هواوی P30 و هواوی P30 Pro را معرفی کرد و حالا به نظر می رسد یک گوشی دیگر به عضو این خانواده اضافه شده است. روز گذشته در وب سایت هواوی شاهد گوشی جدیدی به نام Huawei P30 Lite بودیم و این گوشی اولین بار در سایت کانادایی هواوی دیده شده است.

گوشی هواوی P30 Lite در سکوت خبری معرفی گردید

اگرچه استفاده از عبارت P30 در نام این گوشی ممکن است کمی گیج نماینده باشد اما این محصول نسخه لایت خواهد بود و در اصل یک میان رده به حساب می آید. فعلا می دانیم که در این گوشی پردازنده Kirin 710 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. همچنین احتمالا این گوشی در کشور فیلیپین با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هواوی P30 Lite دارای سه دوربین در بخش پشتی خواهد بود که این گوشی را تبدیل به اولین نسخه لایت از گوشی های هواوی می نماید که بیش از دو دوربین در بخش پشتی خود دارد.

عکس

این دوربین ها شامل دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین دو مگاپکیسلی که وظیفه سنجش عمق میدان را خواهد داشت، می گردد. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی است که در بریدگی قطره مانند در بالای نمایشگر این محصول قرار گرفته است. صحبت از نمایشگر شد و باید بگوییم که در بخش جلویی این محصول یک پنل 6.15 اینچی LCD دیده می گردد که رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. نسبت تصویر این نمایشگر هم 19.5:9 خواهد بود که با بسیاری از گوشی های اندرویدی دیگر، مشترک است.

هواوی P30 Lite از فناوری شارژ سریع QuickCharge بهره می برد و سرعت شارژ باتری این گوشی نیز 18 وات است. خود باتری گوشی نیز 3340 میلی آمپری خواهد بود و به وسیله یک پورت USB-C شارژ می گردد.

پیش فروش این گوشی از همین حالا شروع شده و تا روز 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. همچنین کسانی که این گوشی را پیش خرید می نمایند، یک Band 3 Pro که دستبند سلامتی است هم به رایگان دریافت می نمایند. هواوی P30 Lite در رنگ های مشکی یا آبی عرضه می گردد و قیمت آن از 429 دلار کانادا شروع خواهد شد که اگر آن را تبدیل کنیم، به رقم 320 دلار آمریکا می رسیم که قیمت بسیار خوبی است. شما درباره این گوشی میان رده جدید چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17553

به "گوشی هواوی P30 Lite در سکوت خبری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هواوی P30 Lite در سکوت خبری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید