قم میزبان مسابقات هندبال جوانان دختر کشور می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، حسین محمدخانی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مسابقات هندبال منطقه ای کشور در رده های سنی مختلف برگزار می گردد و قم در بخش دختران و در مسابقات جوانان میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

قم میزبان مسابقات هندبال جوانان دختر کشور می گردد

وی اضافه نمود: مسابقات هندبال جوانان دختر منطقه دو کشور طی روزهای 12 الی 13 آبان ماه در قم برگزار می گردد و در این مسابقات تیم های البرز، تهران، گیلان و قم که تیم های حاضر در دسته بندی منطقه ای کشور در منطقه 2 هستند حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: هندبال قم در بخش پایه در حال کار و کوشش است و روی رده های سنی پایه سرمایه گذاری می نماید اما در زمینه حضور در لیگ های کشوری، احتیاج به اسپانسر بدیهی و محسوس است و در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه ای است که جذب حامی مالی به سمت ورزش بسیار سخت شده است.

محمدخانی بیان داشت: به این مسئله که تیم های هندبال قم باید در لیگ ها حضور داشته باشند واقف هستیم اما شرایط مالی برای پشتیبانی تیم ها در لیگ با توجه به هزینه ها مهیا نیست و همین موضوع سبب شده است در لیگ های مردان و زنان نماینده ای نداشته باشیم.

وی مطرح کرد: در هندبال بانوان، 3 بازیکن از استان قم در لیگ برتر کشور در تیم های خارج از استان بازی می نمایند و 2 بازیکن از این جمع در مسابقات باشگاه های آسیا در قزاقستان نیز نماینده ایران را همراهی کردند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5471

به "قم میزبان مسابقات هندبال جوانان دختر کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قم میزبان مسابقات هندبال جوانان دختر کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید