فروش سبزیجات رباتیک شروع شد ، انقلاب هوش مصنوعی در بخش کشاورزی

به گزارش مجله سرگرمی، شرکا آیرون اکس آغاز به فراوری و فروش محصولات رباتیک کشاورزی در کالیفرنیا نموده است. این شرکت میخواهد فرهنگ کشاوری رباتیک را در سطح ایالات متحده ترویج دهد.

فروش سبزیجات رباتیک شروع شد ، انقلاب هوش مصنوعی در بخش کشاورزی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،ربات جدید شرکت آیرون اکس در بخش های مختلف صنعت کشاورزی با کشاورزان همراهی می نماید و در نتیجه محصولاتی ویژه برای خریداران مشکل پسند فراوری می نماید.

شرکت آیرون اکس پیش از ورود به مرحله فروش گسترده، از ربات های خود در کالیفرنیا به شکل آزمایشی استفاده کرد. هدف از عملیات آزمایشی اطمینان از این موضوع بود که ربات های کشاورزی توانایی استفاده در سطح انبوه را دارند. این شرکت امروز پس از طی کردن مراحل آزمایشی علام کرد که فروش سبزیجات پهن برگ و سبز فراوری شده توسط ربات ها را به زودی توسعه خواهد داد.

این شرکت از ماه های گذشته فراوری سه نوع سبزی با یاری ربات ها آغاز نموده است. شرکت آیرون اکس یکی از معدود شرکت های پیروز دنیا است که کوشش می نماید امور مهمی مثل کشاورزی را با یاری روبات ها انجام دهد. این روش نیز مثل هر روش دیگری مزایا و معایبی دارد.

یکی از مزایای مهم این رو این است که مزارع رباتیک فرسایش کمتری در بافت زمین و خاک ایجاد می نمایند و هزینه های حمل و نقل کمتری نسبت به مزارع سنتی دارند. اما این مزراع بعضی محدودیت ها را نیز شامل می شوند برای مثال تنها می توانند بعضی محصولات خاص را فراوری نمایند و از فراوری بعضی دیگر از سبزیجات و میوه ها ناتوانند.

بعضی از خریداران سبزیجات رباتیک نیز معتقدند این نوع سبزیجات قیمت های بسیار بالایی در مقایسه با سبزیجات سنتی دارند که قابل قبول نیست. با این وجود به اعتقاد کارشناسان استفاده از کشاورزی رباتیک در طول زمان می تواند منجر به ایجاد یک توازن در فراوریات کشاورزی دنیا گردد.

فعالیت های آیرون اکس تنها یک موج ساده از آغاز کشاورزی رباتیک است که در صورت حمایت بازار می تواند تبدیل به موجی ارزشمند گردد که بخش هایی مهم از بازار فراوری میوه را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21988

به "فروش سبزیجات رباتیک شروع شد ، انقلاب هوش مصنوعی در بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سبزیجات رباتیک شروع شد ، انقلاب هوش مصنوعی در بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید