ذوب آهن نیمه اول را از الوصل برد

به گزارش مجله سرگرمی، نیمه اول دیدار ذوب آهن برابر الوصل با پیروزی نماینده ایران به سرانجام رسید

ذوب آهن نیمه اول را از الوصل برد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن امروز در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و در استادیوم فولادشهر به مصاف الوصل امارات رفت. نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن ‬به خاتمه رسید.

ذوب آهن در همان ابتدای بازی و در دقیقه 2 با یک حرکت ترکیبی از سمت راست خود وارد محوطه جریمه حریف شد تا علیرضا چراغعلی دروازه الوصل را باز کند. 13 دقیقه بعد این ارسلان مطهری بود که سانتر حمید ملکی را در دقیقه 15 و با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا سبزپوشان دو بر صفر جلو بیفتند.

بازی منسجم ذوب آهنی ها باعث شد تا حریف نتواند خطری روی دروازه شان ایجاد کند. در عین حال شاگردان منصوریان دو موقعیت خطرناک دیگر توسط فخرالدینی و اوساگونا به دست آوردند اما نتوانستند از آن ها استفاده نمایند تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به خاتمه برسد.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نجات مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی، اوساگونا و محمدرضا حسینی.

ترکیب الوصل: حمید عبداله، فارس خلیل، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح و حسن طاهر.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20616

به "ذوب آهن نیمه اول را از الوصل برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن نیمه اول را از الوصل برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید