خطر نشستن هوادار روی پله های آزادی

به گزارش مجله سرگرمی، در صورتی که هواداران استقلال در دیدار با السد روی جایگاه های استادیوم به ویژه در طبقه اول حاضر شوند و حتی اگر در طبقه دوم جایگاه های خالی وجود داشته باشد، جریمه سنگین و یا حتی محرومیت در انتظار است.

خطر نشستن هوادار روی پله های آزادی

به گزارش خبرنگاران ، فدراسیون فوتبال آسیا به دلیل Over Crowding یا حضور بیش از اندازه هواداران در کل استادیوم یا در یک جایگاه سرخابی ها را به شدت جریمه نموده و بر خلاف مسئولان فوتبال ایران که حضور در استادیوم آزادی بیش از اندازه ظرفیت مجاز را یک افتخار می دانند، مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا به شدت با این موضوع برخورد می نمایند.

در صورتی که هواداران استقلال در دیدار دوشنبه با السد روی جایگاه های استادیوم به ویژه در طبقه اول حاضر شوند و حتی اگر در طبقه دوم جایگاه های خالی وجود داشته باشد، جریمه سنگین و یا حتی محرومیت در انتظار استقلال خواهد بود زیرا این قانون برای هر جایگاه به صورت جداگانه حساب می گردد و ارتباطی به پر شدن ظرفیت کل استادیوم ندارد.

این موضوع البته برای هواداران پرسپولیس نیز وجود دارد اما با توجه به نزدیکی دیدار استقلال و السد، هواداران آبی ها باید حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشند.

100 - 10

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1480

به "خطر نشستن هوادار روی پله های آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر نشستن هوادار روی پله های آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید