خشن ترین های آسیا: شجاع اول، پرسپولیس سوم

به گزارش مجله سرگرمی، میان خشن ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا نیز نام یک بازیکن ایرانی دیده می گردد. شجاع خلیل زاده از پرسپولیس که همراه با لی یونگ سونگ از سوون سامسونگ رتبه اول را با دریافت 4 کارت زرد در اختیار دارند.

خشن ترین های آسیا: شجاع اول، پرسپولیس سوم

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جزو تیم های خشن محسوب می شوند. دو باشگاه ایرانی که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند اما یکی به نیمه نهایی رفت و دیگری حذف شد. خشن ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، سوون سامسونگ از کره جنوبی است. تیمی مشهور از شرق آسیا که به نیمه نهایی راه یافته و حریف کاشیما آنتلرز ژاپن گردیده اشت. بازیکنان سوون سامسونگ روی هم 191 خطا انجام داده و با این آمار عنوان پر خطاترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده اند.

بعد از سوون سامسونگ، نوبت به استقلال می رسد. تیمی که در یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب السد شد و نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. بازیکنان استقلال 182 خطا انجام داده و در این بخش دومین تیم خشن لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.

پرسپولیس سومین تیم پرخطای لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم بعد از سوون سامسونگ و استقلال قرار گرفته است و بازیکنانش روی هم 167 بار روی حریفان خطا نموده اند. آماری که نشان می دهد دو تیم ایرانی، خشونت را نیز در دستور کار قرار داده اند.

پرسپولیس البته از نظر دریافت کارت زرد نیز در رده سوم قرار گرفته است. بازیکنان پرسپولیس 21 کارت زرد دریافت نموده و همراه با الجزیره از امارات رده سوم را به خود اختصاص داده اند. بیشترین آمار کارت زرد متعلق به تیانجین از چین با 23 وچونبوک موتورز از کره جنوبی با 22 کارت زرد است.

میان خشن ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا نیز نام یک بازیکن ایرانی دیده می گردد. شجاع خلیل زاده از پرسپولیس که همراه با لی یونگ سونگ از سوون سامسونگ رتبه اول را در اختیار دارند. هر یک از این دو بازیکن، 4 کارت زرد دریافت نموده و خشن ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.

12

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3533

به "خشن ترین های آسیا: شجاع اول، پرسپولیس سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشن ترین های آسیا: شجاع اول، پرسپولیس سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید