خبرنگاران حضور 65 واحد تولیدی در نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت

به گزارش مجله سرگرمی، رشت - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان از حضور بیش از 65 واحد تولیدی در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سامانه های سرمایشی و گرمایشی و در و پنجره در رشت اطلاع داد.

خبرنگاران حضور 65 واحد تولیدی در نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت

آیت کاظم زاده هریس عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این واحدهای فراوریی و بازرگانی از استان های گیلان، تهران، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران و قزوین در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و سامانه های سرمایشی و گرمایشی و در و پنجره حضور یافته اند.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی فراوری نمایندگان گیلانی توضیح داد: در این نمایشگاه فراوری نمایندگان استان نیز حضور دارند و محصولات فراوریی خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهند داد.

کاظم زاده هریس صنایع، تأسیسات ساختمان، لوله، اتصالات و شیر آلات بهداشتی و ساختمانی، پکیج و رادیاتور، تیرچه های صنعتی و در و پنجره را از جمله فراوریاتی مطرح کرد که در این نمایشگاه در معرض بازدید نمایندگان قرار خواهند گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان؛ این نمایشگاه تا 31 خردادماه جاری دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 برای بازدید غرفه ها و محصولات، به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان واقع در کیلومتر پنج جاده تهران مراجعه نمایند.

7296/ 2007/

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28714

به "خبرنگاران حضور 65 واحد تولیدی در نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور 65 واحد تولیدی در نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید