حمله استقلالی ها به فدراسیون فوتبال: من شهرستانی ام!

به گزارش مجله سرگرمی، تنش ها میان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به نقطه اوج رسید و بعضی اظهارات و تصمیم های نسنجیده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال موجب نگرانی استقلالی ها شده است.

حمله استقلالی ها به فدراسیون فوتبال: من شهرستانی ام!

من شهرستانی ام ورد زبان استقلالی ها

حکمی که اخیرا کمیته اخلاق علیه بازیکن استقلال صادرکرد و موجب شگفتی اهالی فوتبال شد و به موازات آن اظهاراتی که حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دریک برنامه رادیویی علیه مهدی رحمتی داشت باردیگرموجی را ازسوی استقلالی ها علیه فدراسیون فوتبال به راه انداخته است. حسن زاده که دربرنامه رادیوی با سوال مجری پیرامون مطلبی که رحمتی علیه او درصفحه شخصی اش منتشرکرد، روبرو شده بود درلابه لای حرف هایش ازواژه شهرستانی ها استفاده کرد که همین گاف آقای رئیس کافی بود تا بعضی بازیکنان استقلال درصفحه شخصی خود با انتشار این جمله:با افتخارمن شهرستانی ام ناراحتی خود را ازصحبت های آقای رئیس اعلام نمایند. حسن زاده دربخشی ازصحبت های خود با رادیو گفته بود: وقتی یک جوان شهرستانی که تازه به تهران آمده و مشهور شده، علیه وزیر حرف می زند یا از زمین و زمان صحبت می نماید باید در یک برنامه کالبدشکافی گردد. ما یک مشکل با رسانه ها داریم که لذت می برند مسائل را وارونه جلوه دهند. چرا رادیو صحبت رحمتی علیه من را بولد می نماید تا از من حرفی دربیاید؟ همراه بود باعث شد تا دوباره استقلالی ها نسبت به حرف های او موضع گیری نمایند.

اینکه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حتی ساده ترین مناسبات رفتاری را رعایت نمی نماید واین گونه واژه شهرستانی را درتریبون سازمان صداوسیما به کارمی برد ازعجاب فدراسیون فوتبال است. متاسفانه درروزهای اخیراعمال بعضی احکام و همین اظهارات ازسوی تصمیم گیران فوتبال ایران عمیقا شان فدراسیون فوتبال را هم زیرسوال برده و این پرسش بزرگ را به وجود آورده که به راستی ملاک انتخاب مسئولان کمیته ها چیست که این گونه موجب تکدرخاطرشهرستانی ها می شوند وبعضی هم آن قدردرصدوراحکام خود شتابزده عمل می نمایند که اعلام می دارند منشاء ازبازی های برون مرزی هم محروم است وساعاتی بعد حرف خود را پس می گیرند تا معین گردد با قوانین هم آشنایی کافی ندارند!

بدون شک اگربعضی تصمیم گیران درعالی ترین رکن فوتبال ایران با همین فرمان جلو بروند، خیلی زود صندلی خود را ازدست خواهند داد.

1

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14475

به "حمله استقلالی ها به فدراسیون فوتبال: من شهرستانی ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله استقلالی ها به فدراسیون فوتبال: من شهرستانی ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید