تناقض در حرف های کی روش: تعهد، بدون امضا!

به گزارش مجله سرگرمی، کی روش از تعهد به تیم ملی صحبت نموده.یعنی قراردادی امضا شده. تعهد، بدون امضا معنایی ندارد.حداقلش این است که هر لحظه می توانی آن را زیر پا بگذاری و بروی.کی روش وقتی حرف از تعهد می زند،یعنی قرارداد دارد.

تناقض در حرف های کی روش: تعهد، بدون امضا!

به گزارش خبرنگاران ،کارلوس کی روش با دست پس می زند، با پا پیش می کشد. او در تازه ترین مصاحبه خود با برنامه ورلد فوتبال از شبکه رادیویی بی بی سی، صحبت های جالبی انجام داده. صحبت هایی که تناقض در آن به وضوح مشاهده می گردد. بخصوص جایی که او درباره قرارداد با ایران حرف می زند. به این بخش از صحبت های کی روش دقت کنید: در حال حاضر بدون قرارداد و بدون هیچ گونه توافقی با فدراسیون فوتبال ایران همکاری می کنم.

کی روش همچنان خلاف جریان آب شنا می نماید و سعی اش این است که به گوش همه جهان برساند که هنوز قراردادی نبسته. مدیران فدراسیون فوتبال بارها از تمدید قرارداد با او صحبت نموده اند اما کی روش همچنان مدعی است که این اتفاق رخ نداده. اینکه کدام یک ازر طرفین ماجرا، موضوع را پنهان می نمایند، پرسشی است که هیچ کس به آن پاسخ روشنی نمی دهد.

اما بخش پایانی صحبت های کی روش. جایی که او در پاسخ به پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی مکزیک می گوید: انتظار شنیدن چنین چیزی از سوی یک دوست می رود.اگر فرصت این کار- سرمربیگری مکزیک - در زمان مناسبی فراهم گردد، چرا که نه؟ مکزیک کشوری فوق العاده است اما در حال حاضر به فدراسیون فوتبال ایران متعهد هستم و تصمیم گرفته ام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و فدراسیون حمایت کنم و سعی می کنم در فاصله سه ماه مانده تا شروع مسابقات جام ملت های آسیا 2019 مانع افت پروژه ای شوم که در این هفت ونیم سال برای پیشرفت تیم ملی روی آن کار نموده ام و این هدف و رویای من است.

کی روش از تعهد به تیم ملی ایران صحبت نموده. پس یعنی قراردادی امضا شده. تعهد، بدون امضا معنایی ندارد. حداقلش این است که هر لحظه می توانی آن را زیر پا بگذاری و برای همیشه بروی. کی روش وقتی حرف از تعهد می زند، یعنی قرارداد دارد. اگر هم قراردادی میان او و فدراسیون فوتبال امضا نشده، کی روش نباید درباره تعهدی حرف بزند که به تیم ملی ایران دارد. بنابراین برای چندمین بار، تناقض در حرف های کی روش را حس می کنیم. تناقضی که آشکار است و عجیب.

3-300

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4884

به "تناقض در حرف های کی روش: تعهد، بدون امضا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض در حرف های کی روش: تعهد، بدون امضا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید