تعداد پروژه های افتتاحی استان بوشهر بیش از دو برابر سال گذشته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مجید خورشیدی صبح سه شنبه در نشست با مدیران رسانه ها و روابط عمومی ها با تبریک اعیاد پیش رو، گفت: تقارن این ایام مبارک با هفته دولت سال جاری تقارن بسیار خوبی است.

تعداد پروژه های افتتاحی استان بوشهر بیش از دو برابر سال گذشته است

وی افزود: به مناسبت هفته دولت انتظار می رود با هماهنگی مناسب شاهد پوشش خوبی از عملکرد دولت باشیم و این اطلاعات را به خوبی به سمع و نظر مردم برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اعلام کرد: شعار هفته دولت سال جاری شفافیت، کارآمدی و اطلاع رسانی است که رسانه ها نقش مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم اعلام نمود: 40 سالگی زمان بلوغ انقلاب اسلامی است و کوشش می گردد که در چهلمین سالگرد انقلاب برنامه های خوبی اجرا گردد.

خورشیدی بر لزوم غلبه بر ترفندهای دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید نمود و ادامه داد: دشمنان نهایت کوشش خود را برای پاشاندن بذر ناامیدی در جامعه انجام می دهند و کوشش دارند امید را هدف قرار داده و مردم را مایوس نمایند و کار رسانه ها در این زمینه بسیار مهم است.

وی هفته دولت را بهار فعالیت روابط عمومی ها و رسانه ها دانست و اضافه نمود: در این هفته باید نهایت کوشش خود با کنیم که امیدآفرینی در جامعه را به نحو احسن انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ترویج عدم اعتماد به کارکرد سیستم یکی از اهداف دشمن است و وظیفه روابط عمومی ها و رسانه ها است که اعتماد بخشی به سیستم را هر چه بیشتر انجام دهند و مردم هم بتوانند اطلاعات درست و شفافی را دریافت نمایند و این اطلاعات درست می تواند اعتماد را بیشتر کند و این فقط در سایه رساندن اطلاعات صحیح به جامعه است.

وی گفت: روابط عمومی نباید در فضای کادوپیچ گردیده فعالیت نمایند و باید ارتباط مناسب بین دستگاه و جامعه را به خوبی ایجاد نمایند تا شاهد افزایش کارآمدی دستگاه ها باشیم.

خورشیدی بر لزوم افزایش سطح همکاری مدیران و رسانه ها تاکید نمود و ادامه داد: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میزان و سطح همکاری با رسانه ها است که در این زمینه رسانه ها نظر خواهند داد.

وی اعلام کرد: همه باید از رسانه ها استقبال کنیم و مدیران باید از ظرفیت رسانه ها به خوبی استفاده نمایند و ارتباط با رسانه سرلوحه فعالیت همه مدیران و مسئولان در صندلی های مختلف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه طرح های هفته دولت بر اساس تقسیمات کشوری افتتاح و شروع می گردد، اضافه نمود: در هر روزی به شهرستانی خواهیم رفت و بخشی از پروژه ها رونمایی می گردد.

وی افزود: به رغم همه مشکلاتی که در یک سال گذشته با آن روبرو بودیم، تعداد پروژه های افتتاحی سال جاری بیش از دو برابر سال گذشته است که بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این پروژه ها اجرا شده است.

خورشیدی خواهان اطلاع رسانی حرفه ای از سوی رسانه ها و روابط عمومی شد و اضافه نمود: باید از شبکه های نوین اطلاع رسانی استفاده مناسب گردد و با فراوری مولتی مدیا که قابلیت انتشار عام داشته باشند در این زمینه حرکت کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی نمونه استان بوشهر بعد از هفته دولت انتخاب و تقدیر خواهد شد و رسانه نمونه ای که بهترین عملکرد را در هفته دولت داشته باشند را انتخاب خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: از فضای ارتباطی نوین باید حداکثر استفاده را ببریم و مراقب باشیم در نشر اطلاعاتی که داریم، یک پیام به ضد خودش تبدیل نگردد و فضای غیرواقعی و اطلاع غیردقیق مخابره نگردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1248

به "تعداد پروژه های افتتاحی استان بوشهر بیش از دو برابر سال گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد پروژه های افتتاحی استان بوشهر بیش از دو برابر سال گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید