تجاری سازی محصولات ورزشی به وسیله استارت آپ ها

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی گفت: با هدف تجاری سازی تجهیزات ورزشی و اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان علوم ورزشی برای نخستین بار استارت آپ های ورزشی در نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی به فروش خواهند رسید.

تجاری سازی محصولات ورزشی به وسیله استارت آپ ها

محمد شریعت زاده در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تجاری سازی محصولات ورزشی به وسیله استارت آپ ها اضافه نمود: مرکز نوآوری و شتاب دهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی به عنوان تنها مرکز تخصصی حامی استارت آپ های ورزشی در داخل کشور و در راستای فعالیت های حمایتی خود در نظر دارد همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزش که از 18 تا 21 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد برای نخستین بار بخشی از فضای نمایشگاهی را به استارت آپ ها اختصاص دهد. البته پژوهشگاه علوم ورزشی برای حمایت از استارت آپ ها بخشی از هزینه های اجاره غرفه استارت آپ های ورزشی را تقبل و پرداخت خواهد نمود.

وی گفت: در این نمایشگاه فعالان حوزه صنعت ورزش، آخرین محصولات و فناوری های ورزشی سخت افزاری و نرم افزاری خود را ارائه و مشاوره های تخصصی در حوزه های تغذیه، علم تمرین، حرکات اصلاحی و سایر حوزه های تخصصی علوم ورزشی انجام خواهد شد.

معاون فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی اضافه نمود: استارت آپ های ورزشی با هدف تجاری سازی تجهیزات ورزشی و اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان علوم ورزشی برای نخستین بار در نمایشگاه تجهیزات ورزشی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد تا از این طریق اقدامات لازم برای فروش و تجاری سازی آخرین دستاوردهای علمی و محصولات ورزشی انجام گردد.

شریعت زاده اضافه نمود: در این نمایشگاه چند محصول جدید از استارت آپ های فعال در حوزه فناوری های ورزشی پیش بینی شده که امیدواریم با فروش این محصولات ضمن درآمدزایی و حمایت اقتصادی از متخصصان امر زمینه ای برای اشتغالزایی آنها نیز ایجاد کنیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29935

به "تجاری سازی محصولات ورزشی به وسیله استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجاری سازی محصولات ورزشی به وسیله استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید