برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین

به گزارش مجله سرگرمی، رابرت جان داونی جونیور(Robert John Downey, Jr) بازیگر و خواننده آمریکایی با یاری فناوری هوش مصنوعی میخواهد سیاره زمین را پاکسازی کند.

برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین

به گزارش خبرنگاران، داونی جونیور سال آینده با یاری گروهی به نام ائتلاف ردپا(Footprint Coalition) زمین را با یاری هوش مصنوعی پاکسازی خواهند کرد.

این بازیگر هالیوودی، می خواهد شخصیت تونی استارک خود در مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU) را به واقعیت تبدیل کند. آنتونی ادوارد تونی استارک شخصیتی است که توسط رابرت داونی جونیور در مجموعه فیلمهای دنیای سینمایی مارول (MCU)، بر اساس شخصیت مارول کامیکس که به همین نام شناخته می گردد، بازی شده است. در این فیلم ها، تونی استارک، صنعتگر و مخترع نابغه است که مدیرعامل شرکت صنایع استارک است.

این بازیگر نقش مرد آهنی اخیراً اعلام نموده است که میخواهد از فناوری هوش مصنوعی و ربات ها برای پاک سازی این سیاره استفاده کند.

جونیور در کنفرانس مارس(MARS) آمازون در لاس وگاس اعلام نمود که برای پاکسازی زمین با استفاده ربات ها و فناوری نانو مشتاق است و آنها طی این برنامه می توانند این سیاره را تا یک طی دهه آینده پاکسازی نمایند.

داونی گروه ائتلاف ردپا را از نظر اقتصادی حمایت نموده است و این گروه کار خود را رسماً از ماه آوریل سال آینده شروع خواهند کرد. این ستاره سری فیلم های انتقام جویان(Avengers) در ادامه اضافه نمود که وی تا 11 سال آینده بودجه این گروه را تأمین خواهد نمود.

اطلاعات زیادی درباره عملکرد دقیق این ائتلاف وجود ندارد و آنها تاکنون تنها وبسایت https://footprintcoalition.com/ را راه اندازی نموده اند. افراد هوادار محیط زیست و زمین می توانند با ثبت نام در این سایت از آخرین اخباری که این گروه در آینده انجام خواهند داد، باخبر شوند.

یکی دیگر از موضوعاتی که رابرت جان داونی جونیور در کنفرانس به آن پرداخت هوش مصنوعی بود. وی گفت او و همسرش سوزان داونی(Susan Downey) در حال ساخت مستندی درباره هوش مصنوعی هستند. این برنامه هشت قسمتی در آینده در سرویس ویدئوی پولی جدید یوتیوب موسوم به یوتیوب قرمز(YouTube Red) منتشر خواهد شد. هر قسمت این برنامه یک ساعته به زوایای متفاوت از تأثیر هوش مصنوعی بر زندگی ما می پردازد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26610

به "برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های مردآهنی برای پاکسازی زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید