ادمیلسون: پرسپولیس حریف ساده ای نیست ولی باید ببریم

به گزارش مجله سرگرمی، باید ببریم تا در بازی برگشت فشاری کمتری را تحمل کنیم زیرا از قدرت و تاثیر تماشاگران ایرانی در استادیوم آزادی تهران و حمایتشان از پرسپولیس باخبریم.

ادمیلسون: پرسپولیس حریف ساده ای نیست ولی باید ببریم

به گزارش خبرنگاران ، آخرین بازیکنی که به الدحیل پیوست، ادمیلسون جونیور بود. مهاجم 24 ساله برزیلی که اتفاقا نخستین بازی اش برای الدحیل را قرار است مقابل پرسپولیس انجام بدهد و این گونه به استقبال این بازی رفته است: ما از اهمیت این بازی و بهتر بگویم، بازی مقابل پرسپولیس برای تمام قطری ها آگاهیم و شک نکنید طوری بازی خواهیم کرد که پرچم قطر در مهمترین مسابقات آسیا به اهتزاز دربیاید. البته این را هم می دانیم که بازی مقابل پرسپولیس اصلا ساده نخواهد بود ولی سخت کوشش می کنیم که نتیجه ای مثبت و خوب کسب کنیم. باید ببریم تا در بازی برگشت فشاری کمتری را تحمل کنیم زیرا از قدرت و تاثیر تماشاگران ایرانی در استادیوم آزادی تهران و حمایتشان از پرسپولیس باخبریم.

ادمیلسون سپس درباره نخستین تجربه خودش در الدحیل که تجربه سختی هم هست، گفت: آزمون سختی برای من است ولی نهایت کوششم را می کنم تا به تیمم کمک کنم. می دانم که جایگزین ستاره ای چون یوسف المساکنی شدم که بازیکن مهمی بود. من هم از مصدومیت او ناراحت شدم. سعی دارم با انجام وظایفم سهمم را برای رسیدن تیمم به قهرمانی آسیا انجام دهم.

2 - 180

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "ادمیلسون: پرسپولیس حریف ساده ای نیست ولی باید ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادمیلسون: پرسپولیس حریف ساده ای نیست ولی باید ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید