احیای دریاچه ارومیه نیازمند عزم ملی است

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برای احیای دریاچه ارومیه باید عزم ملی داشته باشیم.

احیای دریاچه ارومیه نیازمند عزم ملی است

زهرا ساعی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئله دریاچه ارومیه برای تمام نمایندگان مجلس مهم بوده و این مسئله یک مسئله ملی است، چرا که با خشکی کامل دریاچه، نیمی از کشور دچار مسائلی همچون مهاجرت به دلیل وزش بادهای نمکی خواهند شد.

وی با تاکید بر این که به عنوان یک مسئله ملی، پیگیر تخصیص بودجه دریاچه ارومیه هستیم، بیان کرد: در تمامی نطق ها و جلسات بارها اعلام نموده ام که مشکل دریاچه ارومیه یک مسئله منطقه ای نبوده و نگاه ها به آن باید یک نگاه ملی باشد.

وی در ادامه گفت: در بازدیدی که با نمایندگان استان از دریاچه داشتیم، متوجه مسائل شدیم و مدام با ستاد احیای دریاچه در ارتباط هستیم.

ساعی با اشاره به بازدید از پروژه ی انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، اضافه نمود: این پروژه که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام بوده نیز با مسائل اعتباری روبه رو گردیده است و پیگیر هستیم تا اعتبار به طور کامل اختصاص پیدا کند، با این وجود این پروژه به خوبی پیش می رود.

نماینده تبریز از تخصیص نیافتن کامل اعتبارات برای احیای دریاچه ارومیه در سال گذشته اطلاع داد و گفت: متاسفانه سال جاری نیز بودجه ها به طور کامل تخصیص پیدا ننموده است، هر چند منتظر بارش های پاییزه و زمستانه هستیم، اما باید فازهایی تعریف نموده و طبق آن به درستی پیش برویم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3633

به "احیای دریاچه ارومیه نیازمند عزم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای دریاچه ارومیه نیازمند عزم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید